Информация за доставка

Icebox предлага бърза и удобна доставка, като можете да получите своята поръчка в рамките на 36 часа след нейното потвърждение. Доставяме в районите Пловдив, Асеновград и Пазарджик всеки ден, а за Хасково, Димитровград и Харманли – доставките се извършват всеки понеделник.

Ако желаете да получите поръчката си в точен час, това е възможно с предварителна заявка по телефона срещу допълнителна такса от 10 лв.

При допълнителни въпроси или уточнения, не се колебайте да се свържете с нас!

1. Добавете желаните продукти в количката.

2. Въведете адрес за доставка и контакти.

3. Платете онлайн или при доставка – в брой или с карта 

4. Насладете се на бърза и удобна доставка!

Рекламация и обратна връзка

Ако сте получили продукти в лошо състояние или липсват артикули от вашата поръчка, моля, свържете се с нас незабавно на посочения телефон или имейл. Нашият екип ще разгледа случая и ще предприеме необходимите действия за разрешаване на проблема – замяна на продуктите, допълнителна доставка или възстановяване на суми, ако е приложимо. За по-бързо обслужване, моля, предоставете информация за поръчката и приложете снимки, ако е възможно.

Можете да подадете сигнал за рекламация, като се свържете с нас на посочения телефонен номер или изпратите имейл на нашия адрес. Нашият екип ще разгледа случая ви и ще ви предостави съдействие в най-кратък срок..

 

FAQs

Мога ли да поръчам по телефон?
Да, можете да направите поръчка по телефона. Свържете се с нашия екип за обслужване на клиенти, който е на разположение от понеделник до петък, в работно време от 8:00 до 16:30 часа. Нашите оператори ще ви съдействат с избора и поръчката на желаните продукти.
Мога ли да направя добавка към вече направена поръчка?

Да, можете да направите добавка към вече направена поръчка, ако това се случи до 12 часа преди доставката. За по-бързо и лесно обслужване препоръчваме да направите заявката си по телефона.

За кои райони мога да поръчам

Можете да направите поръчка за следните райони: Пловдив, Асеновград и Пазарджик. 

За районите Хасково, Димитровград и Харманли извършваме доставка всеки понеделник. Ако имате допълнителни въпроси или се нуждаете от уточнения, моля, свържете се с нас.

До колко време мога да получа поръчката си.

Можете да получите своята поръчка в рамките на 36 часа след като тя бъде направена. Ако имате допълнителни изисквания или въпроси, не се колебайте да се свържете с нас.

Мога ли да помоля за точен час за доставка?

Да, можете да заявите точен час за доставка, но това става само с предварителна заявка по телефона. Услугата е налична срещу допълнителна такса от 10 лв. Свържете се с нас, за да уточните детайлите.

В какви условия се транспортират продуктите ?

Продуктите се транспортират при оптимални условия в хладилни бусове, които гарантират запазването на тяхното качество и свежест по време на доставката.

Какви начини на плащане предлага онлайн магазинът?

Онлайн плащане: С дебитна или кредитна карта, което е удобно и сигурно.

Наложен платеж: Плащане в брой на място при получаване на поръчката.

Какво трябва да направя ако съм получил продукти в лошо състояние или имам липсващи продукти от поръчката?

Ако сте получили продукти в лошо състояние или липсват артикули от вашата поръчка, моля, свържете се с нас незабавно на посочения телефон или имейл. Нашият екип ще разгледа случая и ще предприеме необходимите действия за разрешаване на проблема – замяна на продуктите, допълнителна доставка или възстановяване на суми, ако е приложимо. За по-бързо обслужване, моля, предоставете информация за поръчката и приложете снимки, ако е възможно.